olaf olaf
57
BLOG

"Doda" żeruje na polskich emerytach.

olaf olaf Kultura Obserwuj notkę 1

Telewizja Polska S.A. emituje program „Gwiazdy tańczą na lodzie.” Jedną z głównych bohaterek tego programu jest Dorota Rabczewska, znana jako Doda Elektroda (WTF?) Za każdy odcinek, piosenkarka otrzyma 18 tysięcy złotych, a więc w sumie zarobi 198 tysięcy.

 

Telewizja Polska utrzymuje się w dużej mierze z abonamentu, czyli przymusowaych opłat ściąganych z posiadaczy telewizorów. Jak powszechnie wiadomo, najsumienniej wywiązującą się z tego obowiązku grupą są ludzie starsi, emeryci.

 

Na kogo więc łożą nasi dziadkowie?

 

Oto kilka przykładów działalności „Elektrody”:

 

Doda za pieniądze pokazuje się nago w różnych czasopismach.

Występuje w teledyskach, w których „odgrywa” uprawianie seksu ze swoim partnerem – w wyjątkowo wulgarny sposób.

 

Pisze i śpiewa piosenki, np. takie jak ta zacytowana poniżej:

Diamond bitch 

Co mi zrobisz jak mnie złapiesz,
będę dziś niegrzeczna.

Hey!Bitch!Hey!

Gdy tylko ruszę tyłkiem,
Lecisz niczym pies.
Znów całą noc marzyłeś,
Żeby móc powąchać mnie.
Wiem jak chcesz robić to,
Tylko ja tą rozkosz dam!

ref:
Moje uda rozchylone,
Moje piersi tak cię podniecają!
Moje usta rozpalone,
Moje biodra już Ci spać nie dają!
Gdy było nam źle starałeś się
Nosiłeś smycz z diamentami!
Stało się tak, że na mój znak
Zjawił się ktoś między nami!

Hey!Bitch!Hey!

Gdy pani ci pozwoli,
Wyliżesz grzecznie ją.
Lubisz jak cię dotykam!
Wyuzdana jestem bo,
Wiem jak chcesz robić to,
Tylko ja tą rozkosz dam!

ref:
Moje uda rozchylone,
Moje piersi tak cię podniecają!
Moje usta rozpalone,
Moje biodra już Ci spać nie dają!
Gdy było nam źle starałeś się
Nosiłeś smycz z diamentami!
Stało się tak, że na mój znak
Zjawił się ktoś między nami!

aj!aj!aj!aj!aj!aj!aj!aj!

Gdy prosisz mnie o jeszcze raz, tracisz mój czas!
Gdy prosisz o ten jeden dzień, znów męczysz mnie!

Diamond Bitch!Diamond Bitch!Diamond Bitch!Diamond Biii..

ref: x2
Moje uda rozchylone,
Moje piersi tak cię podniecają!
Moje usta rozpalone,
Moje biodra już Ci spać nie dają!
Gdy było nam źle starałeś się-
Nosiłeś smycz z diamentami!
Stało się tak, że na mój znak
Zjawił się ktoś między nami!

Hey ! Bitch !
 

 

Wkurza mnie, że moja Babcia i mój Dziadek ze swoich naprawdę ciężko zapracowanych pieniędzy muszą opłacać to k***iszcze.

 

PS

Cytat z dokumentu „Zasady misji TVP”:

„Programy i inne usługi publiczne TVP zmierzają do wzmocnienia poczucia tożsamości i wspólnoty narodowej, ochrony języka polskiego i upowszechnienia wiedzy o nim, wyrażania we wszystkich gatunkach - w tym zwłaszcza fabularnych - polskiej tradycji i dziedzictwa kulturowego. Pełnią rolę kulturotwórczą, kształtują wrażliwość estetyczną i umożliwiają uczestnictwo w kulturze regionalnej, polskiej, europejskiej i światowej.”

olaf
O mnie olaf

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura